wtorek, 15 lipca 2014

ALBUMY RĘCZNIE ROBIONE


Albumy ręcznie robione - moje nowe hobby!!!

W domku leżało kilka zdjęć mojej małej pociechy,
pomysłu nie było, a na zakupach wpadły mi w ręce filcowe podkładki pod szklanki czy kubki i ... oto proszę...
zaraz wiedziałam co z tym zrobić!!!




 
A po roku czasu powstał prościutki album
z chrztu naszej córeczki....




Dziś prezentuję album na tekturze Ciasteczko - wspomnienie 
z bardzo fajnego niedzielnego popołudnia w Pszczynie. Doborowe towarzystwo oraz piękne widoki sprawiły,
że zawsze mile wspominać będziemy...

 
 


Podpatrzyłam piękny mini albumik na internecie i stworzyłam swój. Jest taki inny, kolorowy, fikuśny, tu klapka, tu harmonijka....Wybrałam 6 papierów z nowiutkiego zestawu Recollections, czarną bazę, wykorzystam jeszcze kilka dodatków, np. cyrkonie, guziki, kwiatki i listki... i będzie piękna pamiątka z rodzinnego spotkania, które szykuje się końcem sierpnia.

Jeżeli podoba Wam się albumik, chętnie dla Was podobny przygotuję ( w dowolnej kolorystyce i formacie).







................................................................................................


Album - prezencik od dawna bardzo mi się podobał. Wykorzystałam zatem chwilę wolnego czasu i powstał....
Jak Wam się podoba???
Wystawiam go na sprzedaż - cena 28zł.

Jeżeli chciałbyś go kupić lub nabyć podobny,
 skontaktuj się ze mną.
Pozdrawiam!!!







II NOCNY CROP w Pszczynie zakończony!!!
 
Jeszcze tylko maleńkie detale i albumy będą gotowe.
A wśród nich maleńki 10x15 ze zdjęciami małej dziewczynki.
 

 
Ponieważ zrobiłam albumik w małych rozmiarach jedyną
rozsądną rzeczą było dołożenie ozdobnych przekładek.
Wykorzystałam do tego papiery i cyrkonie ze sklepu scrap.com.pl oraz ozdobne dziurkacze moich koleżanek
( wielkie dzięki Aga, Ania, Aga!!!).



 


Witam! Albumów kolejna porcja....
 
Wśród moich prezentów urodzinowych znalazła się min.
piękna kolekcja papierów Magicznej Kartki - Rajski Ogród.
Wywołałam zdjęcia i stworzyłam całkiem przyjemny
album urodzinowy. Odsłona zawartości już wkrótce.
 
A ten album z kolei będzie pamiątką dla znajomych,
którzy świętowali razem ze mną!

 
Poniżej prezentuję albumik z czarno-białymi zdjęciami -
małą pamiątkę ze spotkania z moją chrześnicą.






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz